• Kandidaat bestuurslid Rob van den Hoven

Vanwege drukte op het werk en in de privésfeer heeft ons bestuurslid Henri van de Kerkhof zijn functie (voorlopig) neergelegd. Normaal gesproken zou dit op de ALV bekend gemaakt zijn maar zoals bekend is dit door Covid-19 uitgesteld. Omdat het nu allemaal erg lang duurt en er werkzaamheden blijven liggen maken we dit via dit bericht bekend. Henri gaat onze club niet verlaten maar blijft het bestuur ondersteunen via de ondersteunende commissie, alleen niet meer als lid van het hoofdbestuur. Het hoofdbestuur bedankt Henri voor zijn werkzaamheden.

Gelukkig heeft zich ook een nieuwe kandidaat aangemeld, Rob van den Hoven. Rob voetbalt zelf al lange tijd bij de veteranen, is jeugdleider en heeft zelf ook een zoon voetballen bij onze club. Hij neemt de positie van Henri van de Kerkhof per direct over en maakt het bestuur weer compleet.

Met sportieve groet,
    Hoofdbestuur SV De Braak