• Het is door de situatie rondom het coronavirus helaas nog steeds niet mogelijk om buiten de vereniging wedstrijden te spelen. Daarom kan de KNVB Regiocup ook nog niet beginnen. De komende weken wordt de knoop doorgehakt over de haalbaarheid van de Regiocup voor de verschillende voetbalvormen. Voor het zaalvoetbal is ondertussen al wel bepaald dat de KNVB Regiocup komt te vervallen.

Voor het veldvoetbal betekent dit dat voor de jeugdteams, het standaard voetbal en de overige teams afhankelijk van de specifieke timing en mogelijkheden de komende weken per geval een besluit wordt genomen. Voor de jeugdteams is eerder al de indeling bekendgemaakt en op voetbal.nl gepubliceerd. De publicatie van de poule-indeling van de KNVB Regiocup voor volwassenen is vanwege de nieuwe ontwikkelingen voorlopig uitgesteld.