• Op de druk bezochte nieuwjaarsreceptie van SV De Braak zijn twee gouden leden in het zonnetje gezet. Zowel Cor Brugmans als Arjen Vos werden gehuldigd voor 50 jaar lidmaatschap.

Beiden zijn begonnen bij Mulo in 1972. Cor kon beter voertballen dan Arjen en ging naar de selectie en eindigde zijn voetbalcarriere bij de veteranen. Ook was hij jarenlang lid van de kascommissie van Mulo. Deze taak voert hij sinds de fusie ook uit bij SV De Braak.

Arjen heeft jarenlang op hoog niveau bij een vriendeteam bij Mulo gevoetbald. Daarna is hij voorzitter van de seniorencommissie en voorzitter van Mulo geweest. Arjen heeft samen met de huidige voorzitter Harm van Stiphout er voor gezorgd dat er een mooie fusieclub ontstaan is uit Helmondia en Mulo.