Download de Voetbal.nl app en stel je account in met het e-mailadres waarmee je bij SV De Braak bent ingeschreven in de ledenadministratie. Op deze wijze krijg je relevante informatie over je eigen team en andere teams binnen onze vereniging.
We krijgen regelmatig vragen over het niet functioneren van de voetbal.nl app. De meeste problemen worden veroorzaakt doordat het e-mailadres niet correspondeert met het e-mailadres dat SV De Braak bij aanvragen van je bondsnummer aan de KNVB heeft doorgegeven.
Account instellen:
Als je de Voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen.
1. Je hebt al een account voor Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het e-mailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bij SV De Braak in de ledenadministratie bekend bent.
Hoe weet ik met welk emailadres ik bekend ben bij SV De Braak? Het adres waarop je doorgaans de mailtjes van SV De Braak ontvangt is het adres waarmee je bij de club bekend bent. Neem anders contact op via leden@svdebraak.nl.
2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je een e-mailadres gebruikt waarmee je bij SV De Braak bekend bent.
3. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.
Meerdere kinderen bij SV De Braak?
Heb je meerdere kinderen bij SV De Braak en is je e-mailadres gekoppeld aan meerdere leden van onze club? Geen probleem! Bij het inloggen in de app wordt er gevraagd voor welk kind je wilt inloggen. Op deze manier krijg je alle relevante teaminformatie voor dit kind te zien. Switchen naar een ander kind kan door in het menu te kiezen onder instellingen voor ‘persoon kiezen’.
Digitale pasfoto
In de Voetbal.nl app, website en in de KNVB wedstrijdzaken app wordt gebruik gemaakt van profielfoto’s. Door het plaatsen van je foto in de voetbal.nl app wordt deze tevens zichtbaar op jouw digitale spelerspas. Deze digitale spelerspas bevindt zich in de KNVB wedstrijdzaken app net als het digitale wedstrijd formulier.
Digitale pasfoto wat is het belang hiervan?
Dit is verplicht vanaf teams vanaf JO13. Jouw foto wordt zichtbaar op de digitale spelerspas die (in veel gevallen) wordt gecontroleerd door de scheidsrechter voor de aanvang van een wedstrijd. Zorg voor een actuele nette foto, een pasfoto waarop je hoofd/gezicht duidelijk zichtbaar is. Geen foto, geen actuele nette foto, op je digitale spelerspas betekent dat je niet mag deelnemen aan de wedstrijd! Dit is de verantwoordelijkheid van de speler zelf.
Hoe wijzig je een foto in de Voetbal.nl app?
Zodra je je pasfoto wil wijzigen, ga je in de Voetbal.nl app naar ‘Instellingen’ en daar kies je voor ‘Mijn persoonsgegevens’. Klik vervolgens op je pasfoto zodat je een nieuwe kunt toevoegen. Zo simpel is het eigenlijk. Echt belangrijk is wel, besef dat de foto die je toevoegt in Voetbal.nl, ook daadwerkelijk je spelerspasfoto is voor je spelerspas. De scheidsrechter moet jou dus aan de hand van deze foto kunnen herkennen op het veld.
Een foto kan ieder seizoen zelf worden toegevoegd tussen 1 juli t/m 31 oktober, daarna is het voor leden niet meer mogelijk om zelf foto’s toe te voegen of te vervangen.